2015. augusztus 20., csütörtök

Merhaba-Üdvözlöm

Ez a blog azzal a céllal jött létre, hogy a magyarokhoz közelebb hozzuk az arab nyelvet.
Munkánk során beszeretnénk mutatni az arab nyelv minden részletét és azt a lehető legjobban átadni.

Kik vagyunk?
Jómagam Kamocsai Péter vagyok, japán kalligráfus, hobbi japán tanár, harcművész és a Minden Ami Japán c. blog szerkesztője (www.kalligrafiabonsai.blogspot.com).
Engem mindig is vonzott az arab világ, az arab nyelv, annak ellenére, hogy a hétköznapjaimat Győrben élem, és életem a japán kultúra körül forog.
Időm és leheőségem nincs arra, hogy az arab nyelvet magántanártól tanulhassam.
Ezért online próbálkoztam autodidakta módon, magamtól tanulni. (Japánt és a kínait is így kezdtem).
De már az elején beleütköztem abba, hogy magyar nyelvű oldal nem igazán van a világ egyik legnehezebb nyelvéről.
Angolul találtam egy párat, de ezek sem nyerték el teljes mértékben a tetszésemet.
Egy olyan blogra vártam, mely az alapoktól kezdve, lépésről lépésre mutatja be az arab nyelvet.
De ilyet nem találtam sehol.
Több éve már, hogy könyvekből és a neten talált oldalakról elkezdtem tanulni az arab nyelvet. Idővel a facebookon megismerkedtem egy szintén nyelv fanatikus velem egyidős arab sráccal. Idővel a legjobb haverok lettünk. Ő segít nekem mind a mai napig, hogy az arab nyelvtudásomat fejleszthessem. Őt Nabil Ghouilinek hívják.
Mi ketten fogjuk írni ezt a blogot. Mivel Nabil nem beszél magyarul, ezért a cikkeket én fordítom és esetenként egészítem ki.

Bízunk benne, hogy aki idetalál és velünk együtt tanul, hamarosan észreveszi, hogy az arab, csak látszólag nehéz. Igazából gyönyörű, érdekes és izgalmas.
Az oldalon a sztenderd, tunéziai és az egyiptomi arab nyelvet fogjuk leckékbe szedni.
Idővel szeretnénk több dialektussal is foglalkozni. Ez egy igazi nagy kihívás elé állít mind a kettőnket.

(A blog szerkesztői kinyilvánítják, hogy a blogon nem lesz elérhető olyan tartalom, mely a vallási és/vagy politikai nézeteket előtérbe helyezné. Számunkra a nyelv tanítása a lényeg)

Üdvözlettel a blog két szerkesztője:
Nabil Ghouili és Kamocsai Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése